Saturday, August 1, 2009

HARI INI..

Semalam aku tdo kul 6 pagi, kemas umah n fesbook. Nak jadi crita nyer, aku start mengemas dr pagi semalam, tp duk asik berfesbok je.. smpi keja mengemas terdelay.huhuhu. yg pasti kul 6 pagi tadi sume dah kemas!! Klong aku bley la plak bli kabinet yg tak siap pasang.. kalau satu xpe gak ni smpi dua!! adui.. berketul deltoid aku yg mmg dah tone ni.hehehe. Yg pasti aku mmg x ske org kemas kwsan aku, wapun umi aku sdr. takut hilang barang tak pasal2 aku yg mengamuk!! mcm umi aku ckp la.. aku ni baran.. x sbr.. keja nk mengamuk je.. ish.. aku pun tak faham nape aku mcm tu!! maybe sbb dah dilahirkan mcm tu.. so now bgn2 sume dah clear!!! umi nk milo satu!! lapar tahap GABAN ni..!! Now nk kemas bahagian laman plak.. jom ikut aku.. penat buat sorang ni!!

0 comment ada rupenyer..kui3: