Saturday, August 1, 2009

Dah lupa bila jadi ni.. dlm bln 4 ko!!

Pelik crita nyer.. gmbr ni di ambil di karangkraf.. aku tak terpk pun nak pergi ke sana.. tp atas ajakan seorang kawan dan juga ex gf, aku pun pergi la.. dia ckp kat aku nak jumpa ada sorg kakak ni kat karangkraf.. sbb aku kenal akak ni so aku dgn gembiranaya nk pergi sbb dah lama x jumpe akak ni.. tp bila smpi je sana.. sbnrnyer dia nk cari majalah ape ntah.. aku dah lupa.. sbb nyer ex aku kuar dlm majalah tersebut.. WAH!!! aku terkejut sbb aku tak tau pun benda tu.. kwn rapat aku yg tau pasal tu.. hurm.. aku kah yg tak prihatin?? ntah la.. malas nk pk.. smpi je kat sana.. aku terus di heret oleh kwn aku ke tempat akak yg aku kenal tu.. sbb nyer dia ckp takut org tau hbgn aku dgn ex aku.. ok.. aku bley trima.. aku biarkan ex gf aku berborak dgn wartawan media hiburan.. tp ada sesekali aku pergi ke tmpt media hiburan tu bkn sbb nk serlah kan hbgn aku dgn ex aku tp aku nak tgk ada sorg wartawan ni.. aku admire dia time aku jumpe dia kat karoke contest.. hai.. aku mmg ske dia.. tp tu la.. ada gf kan.. xkan nk ckp kat gf aku kot.. nak mampus..hahaha.. CRITA BERSAMBUNG YEK.. GUE NK MKN DLU..

Posted by Picasa

0 comment ada rupenyer..kui3: