Sunday, August 2, 2009

Kebodohan Aku..

Umi dan Abah slalu cakap secerdik2 aku blajar tp aku bodoh dalam hal dunia!! aku tak tau adakah aku terlalu taksub mengejar harta di dunia smpai aku lupa harta yang betul2 berharga ia itu beribadat. aku hanyut.. kalau nampak air sungai yg deras mengalir ke hilir!! argh.. mungkin ini ujian bagi aku dan juga peringatan bahawa Dia turunkan ujian ini untuk aku insaf.. yup itu yang sebenarnya.. bila kenangkan aku sanggup berhenti blajar sbb aku terlalu mengikut perasaan aku rasa bodo!! sgt bodo.. hidup aku tenang n amat berjaya selepas aku meyambungkan pelajaran aku di uitm.. wpun dlm masa yg sama aku mempunyai krisis dgn ex aku.. erm ntah la.. aku ke yg terlalu ego?? aku ke yg terlalu penting diri?? atau aku ke org yg suka mempermainkan perasaan org?? aku pun tak tahu.. ape yg aku rasa.. ape yg aku alami.. hanya Dia saje yang tahu.. jatuh bgn aku selama 10 tahun di temapat org membuatkan aku sedar bahawa.. tiada tempat lain selain keluarga yg boleh membantu..abah,umi, abe, adik dan terutama skali kakak thank coz u be my gud adviser.. sgt setia mendgr.. sgt memahami.. wpun awk 2 adik sy tp awk ni dah jadi mcm kakak plak sbb menjaga sy!! x snonohkan.. patut aku yg jaga dia..hahaha.. aku akan crita kisah aku satu persatu.. tp aku tak tahu bagaimana nk mula.. bagaimana ??

0 comment ada rupenyer..kui3: