Sunday, August 2, 2009

MOST WANTED "PENGORAT"

ish.. pelik sungguh.. nape sume pk aku pengorat?? perangai kot hahaha.. seingat aku.. aku ada 9 je ex.. erm.. x termasuk scandal.. scandal hanya teman aku g mkn tgk muvi clubbing or sebagai nya.. x lebih n x kurang.. tp kena cop gak mcm tu.. patut ke?? aku rase aku loyal.. tp ntah lah.. mungkin benar.. kadang2 kina ni buta x nmpk ape yg kita buat.. tp org kat sekeliling kita tau dan akan menilai.. tp penilaian tu buru atau tidak atas org tu sdri.. kalau dia x ske kat aku then buruk jadi nyer.. kalu dia ske kat aku then ok la.. tp yg pasti aku tau ape yg aku nk.. n ape yg aku buat.. cuma kadang terover n terbuat org sakit ati dengan sikap aku.. maaf aku ye kalau aku penah menyakiti hati sesiapa di luar tu.. bkn bermaksub untuk menyakiti tp tindakan tu di luar kawalan aku..huhuhu..

Posted by Picasa

0 comment ada rupenyer..kui3: